Een levenslange klant van Nike, Texas Republikeinse senator Ted Cruz is op zoek naar suggesties voor 'een goede sneaker die Nike Air Max 270 Mujer niet zo wakker is'. En senator meerderheidsleider Mitch McConnell zal als eerste in de rij staan ??om schoenen van Nike of een andere schoenenfabrikant te kopen, zolang ze zijn uitgerust met een Amerikaanse vlag, vermoedelijk van het ras Betsy Ross. De Nike Air Max 2017 Mujer Republikeinse www.brucolimare.it/ collega's behoren tot conservatieve wetgevers en Nike Air Presto Mujer commentatoren verenigd in een Adidas Superstar Mujer campagne tegen Nike. Het bedrijf Nike Air Max TN Mujer citeerde "bezorgdheid dat het onbedoeld de patriottische feestdag van de natie zou beledigen" door een schoen met de 13-sterren Amerikaanse vlag op te bergen, naar verluidt na klachten van Colin Kaepernick, de voormalige quarterback van San Francisco en burgerrechtenactivist.
Opzettelijk of niet, het besluit slaagde erin om enkele echte dragers van Nike-schoenen te beledigen, namelijk Cruz, samen met McConnell, de gouverneur van Arizona, en anderen aan de rechterkant van het politieke spectrum. De GOP-opstapeling kwam snel nadat The Wall Street Journal had gemeld dat Nike plannen had voor de vlag-beladen schoen nadat Kaepernick, de ster van een recente Nike reclameblitz, het bedrijf had verteld dat hij en anderen een vlag Nike Air Max 2017 Donne vonden die dateert uit een tijd van Adidas NMD Donne wijdverspreide Nike Air Max 95 Femme slavernij in de VS Nike Air Max 2017 Mujer verwerpelijk. De beslissing liet Cruz nadenken over een leven zonder een merk dat hij sinds zijn jeugd heeft gedragen. De Republikeinse wetgever ging naar sociale media om zijn verontwaardiging Nike Air Max 90 Femme te uiten over wat hij Nike's "gemene Nike Air Max 95 Femme minachting voor de Amerikaanse vlag" noemde. De senator vroeg verder aan het Twitter-universum in het algemeen of iemand "een goede sneaker co kon aanbevelen die niet zo wakker is?"
Ja, ik bezit veel @Nike, ik ben een levenslange klant geweest, sinds ik een kind was. Maar ze hebben nu besloten dat hun schoenen snide minachting vertegenwoordigen voor de Amerikaanse vlag. Omdat ze mijn bedrijf niet Adidas ZX 750 Donne meer willen, zal ik niet meer kopen. Kan iemand een goede sneaker co aanbevelen die niet zo wakker is? McConnell nam een ??minder jeugdig klinkende tact aan en drong er bij Nike op aan de koers om te Nike Air Max 270 Womens keren, Nike Air Max 95 Womens en vertelde Nike Air Presto Donne verslaggevers tijdens een evenement in zijn thuisstaat Kentucky dat het land een probleem heeft als de Amerikaanse vlag controversieel is geworden. "Ik hoop dat Nike deze schoenen vrijgeeft of dat een andere schoenenmaker de vlag oppakt, het op een paar schoenen zet en het begint te verkopen. Ik zal de eerste bestelling plaatsen," zei de senator tegen verslaggevers, volgens de Lexington Herald- Leider. Julie Bolch kwam uit Colorado Springs.