I Balenciaga Speed Lace-Up Strik sko, på trods af at de var nødt til at tage det faktiske fodtøj i stedet for gratis, havde den faktiske hjælp været ret darn stor. Den faktiske baghælens bordplade fungerer fremragende, og også TPU-vingerne, der er placeret i båndets kontroltaster, hjælper yderligere Balenciaga Track Low Top Trainer Hvid / Sort / Rød Sko med at bevare mine personlige fødder om foden. Tak himlen, fordi det var den vigtigste region Vi var virkelig bekymrede for, så snart jeg ville få snørerne til nogle, der præcist angav, hvor disse var komfortable personligt. I midtfoden findes faktisk motoren i, og det er ret fast i øjeblikket Balenciaga Speed-sko der, som til sidst ender med at hjælpe sammen med torsionsstivhed.
Generel
Generelt, jeg opdagede, hvordan Nike Justér BB to. 0 havde været meget bedre end den oprindelige Juster BB, men vi tror ikke desto mindre ikke, at de altid er personligt.
Jeg favoriserer snørebånd. Meget bedre forsyninger - på trods af at denne specielle opsætning af Balenciaga Track Trainer fungerer godt. Og meget mere markant elsker jeg at besidde en meget mere pålidelig trækkraft, der er oprettet.
Selvom omkostningerne på ingen måde betyder samlet ydeevne, kan vi dog ikke hjælpe med at indgå i de faktiske $ 400 omkostninger, de er detaljerede fra. Dette er ikke et par fodtøj, jeg vælger at købe i en forhandlers detaljerede omkostninger. De faktiske $ 400 kan være startomkostningerne fra listen. Jeg vil opdage fodtøj ved godkendelse gennem sidste år, som jeg virkelig føler sig ude af at udføre selve Juster BB to. 0… og jeg kan hurtigt købe Balenciaga Triple S-sko 4 sæt af disse, men stadig fås på under $ 400. Jeg er klar over, hvilken fakturadiskontering inden for de høje omkostninger, der faktisk er partisk på min personlige komponent, men jeg kan ikke hjælpe det med denne særlige 1.
Ikke desto mindre den faktiske Juster BB to. 0 er faktisk stærk mange steder. Dæmning bliver den mest populære facet af det faktiske fodtøj. Jeg kunne muligvis faktisk klare den egentlige trækkraft lidt, men fodtøjet bliver så godt begrænset eller endda så godt frit kan være komponenten nøjagtigt, hvor disse mennesker ender med at tabe mig personligt.
Hvis du er kæmpe som denne såvel som vil have den nyeste såvel som den fineste inden for teknologier, efter at dette virkelig er praktisk taget nøjagtigt hvor det er fra. Ikke desto mindre skal du bare gerne have et fantastisk fodtøj til en rimelig pris, du vil være i stand til faktisk at vælge andre ting.