"Waar hebben Nike Air Max 90 Womens Pink ze je neergelegd?" Vroeg hij aan mij. Ik zei hem: "The Nines." Zijn gezicht toonde een schok. The Nines, zoals je misschien al geraden had bij de naam, is een behoorlijk leuk hotel. Dit alles voor een lancering van een sneaker? En zou het kunsttijdschrift dat ik dit verhaal aan het schrijven was eigenlijk een pan willen? Natuurlijk Nike Air Max Tavas Mujer schreef ik een rave. Twee, eigenlijk; een artikel Adidas ZX 750 Femme voor online en een ander voor print.Ik denk aan deze reis, en de Nike Free Adidas Arkyn Femme Hyperfeel, elke keer dat er een stortvloed aan pers is voor een hete nieuwe sneaker. Vandaag is een van die dagen: sneaker-, sport- en technische blogs kwijlen allemaal over de Nike Adapt BB. De sneakers zijn een $ 350 stuk nieuwe technologie: het zijn in essentie zelf-rijzende sneakers, a la de Air Mags in Back to Nike Free Run 3.0 Dam the Future II, maar zijn meer direct gerelateerd aan de Hyperadapt, Nike Air Vapormax Womens een zichzelf vouwende sneaker met een prijs van $ 720 die Nike in 2016 heeft uitgebracht. Nike Air Max 97 Mujer Ze verbinden via Bluetooth met je iPhone. Ze zijn cool en nieuw en ook stom als shit. Dat zou je niet weten als je vandaag de dekking leest.
"Als het gaat om hun basketbalschoenen op de baan, heeft Nike altijd de grenzen verlegd van wat mogelijk Nike Air Force 1 Femme is in de wereld van de prestaties", zegt Sneaker Nike Air VaporMax Mujer News. "De Adapt BB is niet alleen een indrukwekkend geluid in een Nike Air Max TN Femme science-fiction-droom, het is een lichte, NBA-ready kick die een nieuw tijdperk inluidt van slim schoeisel," meldt Wired. ESPN kwijlde over de schoenen; de sneakers zullen gemakkelijk debuteren tijdens een game die morgen op ESPN te zien is. Sports Illustrated kwam meteen uit en vroeg Tinker Hatfield: "Als je me zou vragen Nike Air Max 2017 Dames om nu een schoen te schetsen, zou ik iets geheel niet origineels Adidas ZX Flux Mujer doen. Als je zoveel schoenen hebt ontworpen als je hebt gehad, hoe kom je met iets Nike Air Max 2017 Mujer nieuws? "Ik stel me een reporter voor met de vraag:" Neem me niet kwalijk, Tom Brady, hoe gooi je voetbal goed? "
Wired, SI en ESPN plaatsten allemaal interviews met Tinker Hatfield op een site zoals ik die in 2013 deed. Uiteraard zijn deze nieuwe sneakers Nike Air Max 2017 Womens een verhaal. Nieuwe technologie kan fascinerend Nike Air Max 1 Mujer zijn, sneakers zijn cool en Nike maakt veel dope shit. Maar de Adidas ZX 850 Mujer uniformiteit van de positieve berichtgeving heeft de hele technologie- en sportmedia veranderd in shills voor Nike. Deze sneakers zijn stom. Ik weet al hoe ik mijn schoenen moet strikken. Ik weet niet eens hoe ik ze goed moet binden; Ik ben hier bezig met bunny-ears-loops, nadat de meeste 35-jarigen zijn doorgegaan met het Nike Air Max 270 Dames achtervolgen van het konijn rond de boom. Wow, Nike's nieuwe www.ranchmistral.fr sneakers kunnen worden dichtgenaaid met een druk op de knop of een klik in een Nike Air Max 95 Femme telefoonapp. Je kunt dit al handmatig doen. Zelfvetersluitende sneakers zijn netjes en waarschijnlijk onvermijdelijk, maar ze zijn geen doorbraak voor de samenleving. Verschillende sneaker-tightening oplossingen bestaan ??al duizenden jaren. Sneaker-tightening was geen probleem dat Nike moest oplossen. Als Nike Air Max 270 Mujer je je sneakers niet kunt binden, bestaat er klittenband.