De vorige versie van de Nike Free-sneakers is niet zo Nike Air Max 95 Damen levendig als de 2019-versie. Je hebt het gevoel dat je vrij laag bij de grond bent Nike Air Max 720 Damen (in vergelijking met andere sneakers op deze lijst). Er zijn drie kleuren van deze Adidas Superstar Donne geliefde trailrunning sneaker. Nu in zijn vijfde Nike Air Max 97 Damen iteratie, heeft de Terra Kiger 5 Nike React-schuim Adidas NMD Mujer en een super kleverige buitenzool om je te helpen grip te houden Nike Air Max 90 Mujer op gladde rotsen en mos. De gewaagde, levendige kleuren van de Wildhorse zijn vergelijkbaar Nike Air VaporMax Mujer met die van de Terra Kiger; beide zorgen voor een uniek uiterlijk op het parcours. De rotsplaat helpt je tenen te beschermen tegen onhandige rotsen, stenen en stokken, en het ademende meerlagige bovenwerk houdt alles licht en luchtig, zelfs tijdens de vochtige zomermaanden. Als iemand die erin knabbelt, snap ik het. Het is een beetje agressief om een ??rugzak op je rug te pakken die gevuld is met alles wat je nodig Nike Air Presto Femme hebt voor de dag en de straat op te gaan.
Maar de voordelen zijn veel: geen metrokosten, frisse lucht in je longen, geen gevoel als een sardine, zonneschijn op je huid, Nike Air Max 1 Damen om er maar een paar te noemen. Het kan sneller zijn dan Nike Air Presto Donne autorijden als je in een drukke stad woont, Nike Air Max 1 Femme en het is ook een gemakkelijke manier om je kilometers op te bouwen. Ik loop de afgelopen negen maanden af ??en aan in New York City. Onlangs pendelde ik van Brooklyn naar het Gear Patrol-kantoor in Manhattan Nike Air Max 2017 Mujer (iets meer dan 8 km) en ik heb geleerd dat het met een beetje voorbereiding en de juiste uitrusting een van de snellere manieren is om vanaf punt A te komen naar punt B. Ik praatte ook met een handjevol experts in het woon-werkverkeer: Michael Wardian, een Amerikaanse marathonloper en ultramarathoner die in DC woont en regelmatig acht kilometer naar zijn Nike Air Max TN Femme kantoor pendelt; Gordon Wright, president van Outside PR in Californi?,
die tijdens Nike Air Max 1 Donne trainingperioden tot 15,4 mijl naar (en Nike Air Max 90 Dames van!) werk is gerend; Matthew Imberman, een loopcoach voor Brooklyn Distance Running en een handelaar in antieke Nike Air Max 2017 Damen sieraden die het hele jaar door 10 mijl van of naar het werk rent; Marco Anzures, hoofd langlaufcoach bij City College en professor in Health and Exercise Science, en Ben Taylor, die loopt een tot drie keer per week, ongeveer drie mijl per enkele reis in Burlington, VT. "Ik gebruik de Journey 20L [van Nathan]", zegt Wardian. "Het is een praktische tas Nike Air Max 95 Dames om te rennen - het is een roll top, met een schaal die eroverheen komt, dus als het dumpt, is alles beschermd."