29 november 2017: Giannis Antetokounmpo besteedt zijn vrije dag bij Nike WHQ voor een spoedcursus in kenmerkend schoeisel. De vergaderingen dienen als een startpunt voor de Nike Air Zoom Freak 1, Antetokounmpo's debuuthandschoen, en komen 's nachts gesandwiched hij 32 punten scoorde in Sacramento en 20 in Portland. Aan het Nike Air Vapormax Dam einde van de sessies, zittend met een stapel Zoom Air eenheden voor hem, Antetokounmpo glimlacht breed en zegt: "Ik wist niets over dit Adidas NMD Mujer proces voor vandaag." De vergaderingen werden bedacht niet alleen voor het maken van de eerste kenmerkende schoen van de Griekse ster, maar Nike Air Max 1 Womens ook voor het maken van de Antetokounmpo merk; deze bracht een reeks werkstromen in gang, inclusief kleding, schoenen en logo-ontwerp. Elk publiek met Antetokounmpo volgt de rij-ethos van Nike - luister naar de stem van de atleet - en combineert voor het volledige assortiment producten in de oorspronkelijke Nike-lijn van de 6 'www.anamartinez.es 11 "voorwaarts.
"Ik dacht dat we met vijf mensen gingen praten over wat ik leuk vind in een schoen," merkte hij toen Adidas Superstar Mujer op. "Het was veel dieper dan dat. Ik was verrast door hoeveel mensen erbij betrokken waren - de grootte van het team en het Nike Air Max TN Mujer niveau van inbreng dat ze van mij willen op het product en wat ik wil vertegenwoordigen." Luisteren naar de stem van de atleet heeft Nike Air Max 2017 Mujer niveaus van nuance. Directe gesprekken zijn natuurlijk een integraal onderdeel van het proces. Dat geldt ook voor observatie - Nike-ontwerpers Adidas ZX Flux Dames en -ingenieurs zijn ge?nteresseerd in alle subtiliteiten van het spel en de persoonlijkheid van een bepaalde atleet. Hun taak is het oplossen van de unieke problemen die uit onderzoek blijken. De bepalende kenmerken van de Air Zoom Freak 1 combineren beide elementen van "luisteren" om een ??schoen te cre?ren die het fysieke, Adidas Superstar Dam persoonlijke en culturele wezen van Antetokounmpo inkapselt.
Messing Kopspijkers? De Nike Air Zoom Freak 1 is een oefening Adidas Superstar Dames in het oplossen van de geile beweging van Antetokounmpo. "Hij gebruikt ruimte met grote effici?ntie", zegt Ross Klein, Nike Air Max 1 Dámské Senior Creative Director, Basketball Footwear. "Hij gebruikt lengte om de verdediger van zijn positie te verwijderen. In een eurostap Nike Air Max Thea Femme kan hij bijvoorbeeld een verdediger een kant op trekken en omdat zijn linkerstap - de dodelijke stap - zo lang is, snijdt hij een Nike Air Max 2017 Mujerenorme, bijna tweestaps , voordeel. "Een Zoom-unit met dubbele stapel is een manier om persoonlijke gehechtheid te vertalen naar een ontwerp. Nike Air Max 95 Dam Een andere is de vorming van een volledig merkidentiteitssysteem. "In een logo kun je veel dingen samenvoegen en over je leven praten - familie vertegenwoordigen, Nigeria en Griekenland vertegenwoordigen. Dat Nike Air Max 95 Damen is opwindend", zegt Antetokounmpo.